piątek, 19 kwietnia 2013

Kolejny weekend

Jutro na działeczkę... Będą to cotygodniowe wypady, zazwyczaj sobotnie bo inaczej nie damy rady. Po pracy nie ma czasu ani siły na to żeby jechać taki kawał drogi, a małego spać kładziemy o 19 więc nie ma co się wybierać.
Cały tydzień myślałam o tym jak zmontować kompostownik. Chyba tak to się nazywa... a może kompostnik, sama nie wiem. Są tam jakieś resztki po poprzednim, ale jest to mało wartościowe, bo ktoś zrobił z niego śmietnik i zaczął wrzucać tam wszystko. Nie będę na razie ruszać tej kupy gruzu, ziemi, zielska i śmieci, po prostu w innym końcu działku zorganizuje miejsce na swój własny, nowy i świeży.
Szukam inspiracji i pomysłu, żeby było to praktyczne i nie drogie.

Dziś skusiłam się na kolejny zakup.
W kwiaciarni obok mojej pracy stały sobie piękne stokrotki. Przygarnęłam jedną w ciemnym różu a drugą biała. Są śliczne z dużym pełnym kwiatem i mają kolejne pąki więc będą cieszyć oko przez jakiś czas. Zasadzimy je już w miejscu dla kwiatków przeznaczonym i posiejemy nasionka tych, na które już czas.
Już się nie mogę doczekać kiedy będzie ciepło, pachnąco i kolorowo.
Oby wystarczyło mi zapału do zrealizowania wszystkich działkowych pomysłów i tego mi życzcie. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz